Opis elementów na stronie
Serwis informacyjny zespołu opieki – łącze do strony strony internetowej Zespołu opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 miasta Świętochłowice
zespolopieki.swietochlowice.pl.
Biuletyn Informacji Publicznej – łącze do strony głównej Biuletynu Informacji Publicznej
www.bip.gov.pl.
Górne menu – menu zawierające odnośniki do dodatkowych funkcji strony, takich jak: powrót do strony głównej, mapa strony biuletynu, rejestr zmian treści, wyszukiwanie treści i osób, logowanie do panelu administracyjnego.
Menu boczne – menu przedmiotowe zawierające odnośniki do tematów i treści pogrupowanych według kryteriów merytorycznych.
Nawigacja
Nawigacja na stronach Biuletynu Informacji Publicznej odbywa się za pośrednictwem elementów aktywnych (łączy/odnośników) znajdujących się w menu oraz w treści informacji. Poprzez kliknięcia w elementy aktywne użytkownik przechodzi do poszczególnych tematów oraz treści znajdujących się w Biuletynie.
Powrót do strony głównej Biuletynu możliwy jest poprzez kliknięcie odnośnika „Biuletyn” w górnym menu lub „Strona startowa” z menu bocznego.
Przeglądanie tematów i treści
Treści zamieszczone w Biuletynie są dostępne poprzez tematy znajdujące się w Menu bocznym (przedmiotowym), wyszukiwanie oraz Rejestr zmian.
Poprzez kliknięcie w jeden z elementów aktywnych Menu przedmiotowego użytkownik dokonuje wyboru tematu i zostaje przeniesiony na stronę zawierającą wykaz powiązanych tematów podrzędnych oraz treści. Wybierając kolejne tematy użytkownik przemieszcza się w ramach struktury strony, której całość dostępna jest na Mapie strony. Po wybraniu właściwego tematu, poprzez kliknięcie we właściwą treść, użytkownik może zapoznać się z wybraną informacją publiczną.
Poprzez wybranie w Górnym menu elementu Szukaj, użytkownik ma możliwość przeszukiwania zawartości Biuletynu. Po wpisaniu i zatwierdzeniu wybranej frazy wyświetlone zostaną wyniki wyszukiwania. Przedstawione zostaną treści i osoby zawierające szukaną frazę, z możliwością wyświetlenia większej ilości wyników. Klikając w tytuł treści lub imię i nazwisko osoby, użytkownik zostanie przeniesiony do strony zawierającej określoną treść lub dane wybranej osoby.
Poprzez kliknięcie w Górnym menu elementu Rejestr zmian, użytkownik ma możliwość zapoznania się z wykazem treści oraz osób, które były modyfikowane w ostatnim czasie. Rejestr zawiera czas modyfikacji informacji, osobę odpowiedzialną za wprowadzenie zmiany, krótki opis zmiany oraz łącze przekierowujące do zmodyfikowanej treści lub danych osoby, której zmiana dotyczy.